Tacos

Jag och LIllan fick tacosug igårkväll. Vi laddade upp och åt tills vi nästan sprack...:P



Hade lagt upp i mina fina skålar från Torekovs keramik. Assymetri och Rotor är designen på dem.

Måste fixa mig en ny kamera. Den jag har är en billig kompaktkamera. Jag vill ha en systemkamera så man kan göra lite mer och förhoppningsvis ta bättre bilder. Kollade på en Canon EOS 450D, men vet inte riktigt om jag har råd att lägga så mycket pengar på en kamera. Brorsan sa att jag skulle köpa Nikon....Vill ha bildstabilisator absolut. Är så förbaskat darrhänt....vi får se vad det blir......den gamle får duga sålänge...tog lite ganska ok bilder igår.....i regnet...



Kommentarer
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Har du ett ljusstarkt objektiv gör det inget att det inte är IS, utan du kan ha hög bländare istället. Jag är också darrhänt :P

2008-09-10 @ 18:35:11
URL: http://therre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0