Varning för gifta män!

Har inte skrivit på ett tag. Tack vare männen! Nej, jag ska inte skylla på någon annan än mig själv.
Mannen jag berättade om som var gift ringde mig...han hade känt samma sak som jag gjorde...
Men jag har svurit en ed för mig själv att aldrig blanda in mig med en gift man. Vi har träffats ja...men inte gjort några förbjudna saker. Han kysste mig första gången och det var en underbar kyss. Han tog andan ur mig. Jag fick leta efter kraft inom mig för att inte gå vidare. Det lyckades! Känner mig stolt att jag inte bara föll. Visst ska man låta känslorna styra..men inte alltid. Hade han varit fri så hade saken sett helt annorlunda ut. Han får först göra upp med sitt förflutna innan han tar steget ut med någon ny.....men nog om detta!





Annars lever livet som vanligt. Har varit ute och shoppat lite igen. Ska sätta in bilder så fort jag lagt in dem på datorn.

Over & out sayonara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0