Väder....

Så kom det då igen...regnet och rusket..idag blir en mysdag med en bra bok och något gott att mumsa på.
Tror jag ska börja läsa Camilla Läckberg. Hon kom ju ut med en ny bok för ett tag sen. Sjöjungfrun. Blev lite besviken på den som kom innan, men hoppas att denna är bättre.

Igår gick jättebra med vovvarna. De var så snälla och glada hela dagen. Vi gick en långpromenad längs havet och sen åkte vi och käkade glass...eller iaf jag..:P Syrran var så tacksam att hon kunde åka iväg på en heldag i Köpenhamn utan sina små älsklingar. De var på Tivoli hela familjen och det hade ju inte funkat att ta med Dessie och Sindy.




Nu ska jag slänga i mig lite frukost och sen åker jag iväg och köper lite choklad...åt jordgubbar igår, och fick lite över så det blir nog lite såna till frukosten .





Någon som har ett bra förslag på paradisliknande strand som finns inom Europa. Den ska helst påminna om en tropisk strand, typ som denna på bilden...:P




Jag är medveten om att det inte finns precis sådana i Europa, men så nära som möjligt. Någon sa att Cypern hade väldigt fina stränder. Har varit på Korfu, i Rimini, i Nice, men ingen av dem var ens i närheten av detta paradisliknande ställe. Ska åka iväg med mina väninnor nästa år i maj och det ska snart beställas så jag vill gärna veta om någon varit på ett ställe med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0