Morgonstund har guld i mun.

Efter att knappt ha sovit något inatt pga visa störande moment, ska jag nu försöka ta mig genom dagen. Ska börja med att hälla i mig lite te och se vad kroppen och framförallt knoppen säger efter det...



Använder såklart min favoritmugg som jag köpte för 25:- förra sommaren på Torekov Keramik. Det är från Rotors kollektion och jag har aldrig druckit ur en "godare" mugg. Den har så tunna kanter och är så mjuk på någotvis...gillar den skarpt. Tyvärr hade de inte fler vita på lagerförsäljningen för detta priset. Men det var ju halva priset på dem i deras shop. Får se om jag sticker dit i veckan.

Inför dagens övningar som egentligen inte är så viktiga men ändå...Jag ska passa syrrans hundar. Jag är egentligen kattmänniska men det ska väl gå....har ju passat dem förr....




Over&out Sayonara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0