I min fantasi..rullar vi runt bland mjuka kuddar....

Har varit tunga dagar efter min träff med P. Han var inte redo att göra de förändringar som jag krävde...alltså lämna sin fru och tänka efter vad han vill innan han och jag går vidare. Jag vill inte spela andrafiolen...jag vill ha min man..inte någon annans...så nu börjar det stora arbetet med att sudda ut hans närvaro i mitt sinne...ska kanske inte va så svårt säger ni....vi var ju aldrig tillsammans på riktigt...nej såklart..men det är svårt nog..han har på något vis lyckats nästla sig in i mitt sinne...jag tänker inte många tankar som han inte är med i...alltså, JAG TÄNKER PÅ HONOM HELA JÄ-LA TIDEN!!!!!!  Värre än en hormonstinn tonåring....

Ska umgås, ringa, shoppa ja allt jag kan hitta på för att hålla tankarna i styr, så jag inte faller och ringer honom och ber om en träff..jag måste vara ståndaktig. Men som rubriken säger..i min fantasi.....JOBBIGT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0