Grillkväll.

Igår använde jag mina nya fina Assymetrifat. Bjöd hem Eva, Carolin och Lillan på grillat. Inget märkvärdigt. Bara lite enkelt och gott. Åkte till Ica och köpte hem lite mat efter att jag varit på stranden. Där det för övrigt var tokvarmt..på stranden alltså. Låg mest i vattnet och guppade. Där var massvis med maneter och getingar. Att öppna något att äta eller dricka där var nästan helt omöjligt... rena invasionen.

Var helt slut när jag äntligen kom hem, men satte mig vid grillen och tog en iskall cider och sen vaknade jag till igen.

Bjöd på marinerad fläskytterfilé med potatiskroketter, grillad majs, smörstekta kantareller och bearnaisesås.
Till det en god kall sallad med tomat, isberg och melon och lite balsamvinäger på.
Till dessert bjöd jag frukt och bär och glass. Mumma var det. Alla njöt av det fina vädret och maten. Vi öppnade ett par flaskor vitt och satt och småsmuttade halva natten. Trevlig kväll får jag säga.










Kommentarer
Postat av: Lillan

Vilken tur att du inte satte in bilden på mig...hahaha

2008-08-02 @ 22:12:16
Postat av: Jag själv.

Nää Lillan..jag lovade ju när jag skapade min blogg att inte lägga ut några bilder på er. Jag håller alltid vad jag lovar!!

2008-08-02 @ 22:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0