Förälskelse på avstånd...

Jag mötte någon igår...en man som var helt underbar...tror jag iaf....vi pratade och hade massor gemensamt...det kändes att där var något i luften....jag kände hela tiden att jag bara ville krypa in i hans famn, men vågade inte stöta på honom....Tur att jag inte gjorde det...det visade sig att han är gift. Som vanligt när någon attraherar mig. Lillans bror jobbar ihop med honom och han berättade att han har massor av problem. Frun är illa sjuk och han har stora ekonomiska bördor. Så nu är det bara att sudda ut den där tanken som hela tiden kommer i min hjärna...Han...fattar inte hur han kunde fastna i mitt sinne på detta vis...så snabbt? Har tänkt på honom konstant sen vi möttes igår på vår rundtur.






En av sakerna vi gjorde var ju att hälsa på Lillans bror, som har en avstyckad gård långt uppe i skogarna. Hans sambo har massor av hästar. Vackra djur, men stora...




Iaf, Han var såklart där och hälsade på Micke som Lillans bror heter. Med en gång jag såg honom kände jag hur min blick bara fastnade...det var en otrolig känsla...men..bort med det nu. Hoppas jag slipper träffa honom igen!

På dagens agenda står följande. shopping, äta ute, promenad by the sea och lite hemmaspa.




Over & out Sayonara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0