Cupcakes och hjärtan

Surfade runt lite och letade bilder på google. Hittade då en helt fantastisk sida med bilder på cupcakes. tyvärr inga recept. Bara titta här och njut.




Och det sista som jag gillade mest....det påminner om mitt ensamma hjärta....


Hade mitt hjärta ändå legat så mjukt och fluffigt så hade det inte varit så farligt. Men...mitt stackars hjärta är så ensamt och längtar så efter någon att älska och bli älskad av...

 

Detta representerar alla sprickor som finns i mitt arma hjärta. Varje gång jag blir förälskad eller intresserad av en man så nog 17 är han gift...eller inte intresserad av lilla mig...
Jag vill hitta någon som får mitt hjärta att brinna....



Att vara 2...ha någon att värma sig hos...någon att krypa in i famnen på när man är ledsen eller rädd....ha någon att fira saker med...ha någon att finnas till för...ha någon att skämma bort...*suck*

Nu går jag och sover...blev ju bara ännu mer längtan av det här..

Over & out Sayonara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0