Carolina Gynning

Var nyss inne på Carolinas blogg och läste lite.. Tror att man måste bli kändis för att få massaläsare till sin blogg. Eller vara väldigt aktiv själv och skriva om intressanta saker som den stora massan vill läsa om.



Måste bara säga att Carolina är förbaskat snygg och så himla rolig och knäpp. Men anar man inte en liten osäkerhet ibland. Det måste vara svårt att vara känd för sitt utseende. Att vara snygg är ju oftast förgängligt. Är man klok, vis, snäll eller annat som sitter på insidan så förändras det oftast bara till det bättre med åren. Så tyvärr inte med utsidan på samma sätt. Men jag förstår inte varför alla är så rädda för att bli gamla...? Jag är snart 50 själv och har rynkor och hängbröst mm....skulle aldrig i hela mitt liv få för mig att ändra på det. Jag är naturlig. Ser ut som Gud skapade mig.
Jag är inte rädd för åldrandet. Däremot är jag rädd för ensamheten, våldet, egoismen och annat som drabbar oss människor mer och mer. En värld fylld av KÄRLEK och OMTANKE hade varit mycket bättre att leva i.


P ringde.....jag sa att jag ville träffas och prata....så i morgonkväll ska vi mötas ute på ett café......sen får vi se vad han säger om vad jag vill....

Over & out Sayonara

Kommentarer
Postat av: Designtjejen

Håller helt med dig.. tycker också att hon är väldigt snygg.. men man kan ana viss osäkerhet emellanåt.. :-)

Kramis

2008-08-25 @ 20:36:43
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Hon är häftig Carolina och väldigt mycket sig själv...



~Livet i byn

2008-08-27 @ 06:39:25
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0