080808




Tänk så magiska siffror kan vara...folk gifter sig, förlovar sig och köper lotter mm. Bara för att det råkar vara samma siffror i dagens datum... visst ser det lite fräckt ut i ringarna kanske...men jag förstår inte riktigt hysterin...Ett giftermål är väl ändå det mest speciella man som par går igenom, då kvittar det väl vad man har för datum? Det är väl  ändå kärleken till varandra som styr det hela? Men som tur är så gör man som man vill...det är min paroll i livet..

" Gör som du vill så länge du inte skadar eller stör andra människor eller djur"

Visst måste man väl följa lagar och regler, självklart! Men i övrigt så tycker jag att var och en får välja sin väg genom livet utan att bli dömd. Rimmar det lite illa med början på mitt inlägg här kanske?  Det är inte menat som en kritik till de som gifter sig mm idag, utan mer som en frågeställning till det magiska med siffror..

Igår var en härlig dag! Var ute på långtur med Lillan...hände en del saker..men det får jag berätta ikväll. Nu kallar plikterna..

Over & out Sayonara                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0